Умови доставки
Доставку ваших замовлень здійснює кур'єрська служба Нова Пошта.
Термін доставки Новою Поштою за адресою становить 1-3 робочих дні після узгодження замовлення з нашим менеджером.
Вартість доставки замовлення:
- при замовленні від 2501 грн – БЕЗКОШТОВНО;
- при замовленні до 2500 грн – за тарифами НП (оплата за доставку при отриманні або онлайн в додатку кур'єрської служби)
Ваше замовлення ми передамо в кур'єрську службу:
- в той же день, якщо замовлення було підтверджено (та сплачено – у разі онлайн оплати) до 16:00;
- на наступний день, якщо замовлення було підтверджено (та сплачено – у разі онлайн оплати ) після 16:00.
Ви можете забрати своє замовлення в найближчому відділенні Нової Пошти або поштоматі.
Термін доставки «Новою Поштою» до відділення/поштомат 1-3 робочих дні після узгодження замовлення з нашим менеджером.
Вартість доставки замовлення:
- при замовленні від 2501 грн – БЕЗКОШТОВНО;
- при замовленні до 2500 грн – за тарифами НП (оплата за доставку при отриманні або онлайн в додатку кур'єрської служби)
Відправка «Новою Поштою» здійснюється щодня з понеділка по п’ятницю.
Важливо! Зберігання вашого замовлення в оператора «Нова Пошта» здійснюється протягом 7 робочих днів, з моменту прибуття товару. Поспішайте, на 7 день Ваше замовлення буде скасовано і повернуто «Відправникові».
Що можна відправити у поштомат?- посилки до 30 кг фактичної ваги та розміром не більше 42х24х58 см;
- тільки повністю оплачені посилки (зручно оплатити послугу доставки ви можете в мобільному додатку «Нова Пошта»);
- товари з оголошеною вартістю не більше ніж 6000 грн.
У разі оплати післяплатою доставка здійснюється тільки через відділення «УкрПошти». У відділенні ви оплачуєте тільки суму замовлення, затверджену з нашим оператором і комісію «УкрПошти». Зверніть увагу, термін доставки може бути збільшений.
В обов'язковому порядку перевіряйте ваше замовлення на відповідність перед оплатою у відділенні «Нова пошта» та «УкрПошта».
Перед відправкою весь товар перевіряється і страхується за повною вартістю. При отриманні відправлення вам необхідно перевірити товар безпосередньо у відділенні компанії «Нова Пошта» («УкрПошта») в присутності співробітника. У разі неповного комплекту, недостачі товару необхідно скласти акт невідповідності.
Якщо упаковка пошкоджена, або на товарі виявлені механічні пошкодження, ви можете відмовитися від посилки та пред'явити претензії компанії «Нова Пошта» («УкрПошта»). Компанія «Нова Пошта» («УкрПошта») відшкодовує завдані збитки, якщо вони були нанесені з вини компанії.